8 שימושים במרענן הנעליים של SMELL WELL

כמצופה, מרענן הנעליים של Smell Well סופג לחות וריחות רעים מהנעליים תוך לילה אחד, ומרענן אותם לאחר יום ארוך של עבודה קשה, אך לא רק. בנוסף לנעליים, יש עוד מספר שימושים, בחלקם פחות צפויים, לניצול הרעיון המופלא הזה, הנה כמה מהם, ונשמח לשמע מכם על עוד שימושים יעילים.

  1. נעלי עבודה/יומיום

זה רק הגיוני שתוכלו להשתמש במוצר בנעלי היומיום שלכם. זה גם הגיוני שמכל הנעליים שלכם אלו יהיו הנעליים שיצטרכו את הטיפול באופן הדחוף ביותר, אלו שהשתמשתם בהן באותו היום, הן אלו שתזכנה לספיחת הלחות ומניעת הריח הרע במהלך הלילה ע”י כריות ה-Smell Well, אך במהלך היום, תוכלו לשים את כריות ה-  Smell Well בנעליים בהן אינכם משתמשים כעת ולהחליף ביניהן לסירוגין.

  1. חיילים

ה- Smell Well ישרת את החיילים שלנו ויהפוך לדייר של קבע במהלך היום בקידבק, ממש בסמוך לבגדים המיוזעים והמסריחים, בנעלי הצבא במהלך הלילה כדי לשמור על רגל בריאה, בנעלי המד”ס, בארון הבגדים ועוד.

  1. מטיילים

במהלך יום הטיול כריות ה-Smell Well “ינוחו” בתוך המוצ’ילה, יחד עם הבגדים המלוכלכים, החולצה המיוזעת והמגבת הלחה, ובמהלך הלילה, כריות ה- Smell Well יתנו עבודה בנעלי הטיול הגבוהות והאטומות.

  1. תיק אימון

עוד שימוש ידוע. מאחר ו-Smell well משתייכים בגאווה לשגרירות אנשי הכושר, ראינו את השקית מככבת בתיקי אימון ותיקי חדר כושר, שם ליד המגבת המיוזעת והמסריחה. בזכות ספיגת הלחות הגבוהה, כריות ה-  Smell Well הוכיחו את היעילות שלהם לאורך זמן, בשמירה על הציוד יבש ועל הריח נעים.

  1. כפפות איגרוף

כמו בתיק האימון, כפפות איגרוף או MMA מכילות הרבה לחות בתוכן לאחר סיבוב קשה בזירה או בסיומו של אימון והן עלולות להיות מסריחות, לפעמים אף יותר מהנעליים.

כמו שאתם נלחמים בזירה, ה-Smell Well  ילחם בעבורכם בלחות- אותה סביבה פורה להתפתחות הבקטריות וע”י כך ימנע את הריח הרע.

 ביגוד ספורט

הסוג הנפוץ יתר לשימוש בכריות Smell well הוא בגדי הספורט השונים. ע”י שימוש בכריות בציוד הספורט שלכם תוכלו לעצור את הלחות המתלווה בד”כ לנעלי ריצה בגמר השימוש. לאחר כל אימון, פשוט הכניסו כרית אחת לכל נעל והשאירו למשך הלילה. ביום למחרת, הם כבר יהיו טובות לשימוש חוזר.

  1. ברכב

שוב, שוב, לא השימוש הכי נפוץ, אבל אם אתם מתגעגעים לריח החדש שכל כך אהבתם כאשר בחרתם את המכונית החדשה או המשומשת שלכם, אז זוג כריות של Smell Well על הדשבורד הן בדיוק מה שאתם צריכים! לאחר מס’ ימים, הריח המעט “משומש” הזה יתחלף במשהו מעט יותר מענג.

  1. בציוד רכיבה

כל אחד שרוכב על אופנוע, אופניים או טרקטורון יודע לאיזה ריח יכול הציוד להגיע, במיוחד לקראת סוף הקיץ במסלול קופצני, או לאחר הזעה בקסדה ביום קיץ חם. בכל מקרה, ה- Smell Well יכול להוות פתרון לבעיה. שימוש בכריות בתוך המגפיים או בתיק הציוד ישמור עליו יבש ורענן בין הרכיבות. שימו שקית בכל כפפה, ועוד זוג במגפיים, בקסדה, בחליפת המיגון וכו’  ותיפטרו מהריח. תוספת נהדרת שהרבה אופנוענים משתמשים בה במהלך ימי טיול רכיבה רצופים ללא מכונת כביסה זמינה…

  1. בבית

אולי לא תחשבו על זה כברור מאיליו, בגלל גודלם הקטן, אבל מספר כריות Smell Well פזורות ברחבי הבית (בייחוד בחדרי ילדי גיל הטיפש עשרה) יעשו פלאות לשמירת אוויר רענן בבית.

Add to cart