סקירה של פנס נטען – Inova T4R

שלום חברים,

הסקירה הבאה מובאת אליכם באדיבותם של החבר’ה מ-Israel Outdoor.

ה-INOVA T4R מגיע בחבילה ממש נחמדה, הכוללת את הפנס עצמו , מדריך למשתמש, סוללת LITHIUM-ION אחת של INOVA , עריסת טעינה אחת, כבל לטעינה דרך שקע חשמל וכבל חשמל DC לטעינה ברכב.

פנס נטען

ה-T4R Inova הוא פנס בגודל בינוני. זה לא פנס כיס ,כי אורכו הוא 20.32 סנטימטר, אבל הוא לא גדול מידי לנרתיק חגורה. לדעתי, T4R יוצר בדיוק בגודל הנכון לשימוש כפנס המיועד למשטרה, לצוותי סיור וכו’.
T4R נוח באופן מלא לשימוש עם כפפות, במזג האוויר קר, והפנס נוח לאנשים בעלי ידיים קטנות או גדולות כאחד. בנוסף לכך, משקלו קל יחסית, 250 גרם, בהשוואה לפנסים אחרים בגודל זהה.

פנס משטרתי

עריסת הטעינה של הפנס היא קלה מאוד לשימוש. אתה יכול בקלות להתקין את עריסת הטעינה לקירות, שולחן עבודה וכו ‘ (עריסת הטעינה מגיעה עם שני ברגים). עריסת הטעינה מגיעה עם כבלי חשמל AC ו DC, כך שניתן לחבר את עריסת טעינה לכל שקע מצית סיגריות או לכל שקע חשמלי, כך שאתה יכול לטעון את הפנס בכל מכונית או בניין. שלא כמו בחלק מהפנסים הנטענים, לא צריך להסיר את הסוללה כדי להטעין את הפנס, הפנס נטען כאשר הסוללה בתוכו . הסוללה נטענת ממצב של סוללה ריקה לגמרי וטעינה מלאה תוך שעתיים. ליד המתג מצוי נורת LED קטנה המעידה על מצב הטעינה. כאשר הנורה בצבע אדום הסוללה אינה מלאה, וכאשר היא הופכת לירוקה, סימן שהסוללה מלאה והפנס מוכן לשימוש.

בטריות לפנס

mqwzdzwcyd1j

המתג  הוא מתג צד לחיץ העשוי מגומי אשר קל מאוד לתפעול גם במזג האוויר קר או עם כפפות.

הפנס פועל באמצעות LED CREE XP. אשר מפיק עוצמה מירבית של 303 LUMEN.

לפנס יש שלושה מצבי פעולה: גבוה(פלט -303 לומן מקסימום), בינוני ( 144 לומן)ו( 17 לומן) נמוך . לT4R יש גם מצב רגעי כלומר, ברגע שעוזבים את המתג הפנס נכבה, ומצב הבהוב.
מדליקים את הפנס על ידי לחיצה על המתג, הפנס תמיד יידלק על מצב הארה מקסימאלי .

mg42cgmzmojuכאשר לוחצים על המתג שוב תוך פחות מ1.2 שניות, הפנס יעבור למצב הארה בבינוני, וכאשר לוחצים על המתג שוב זה הפנס יעבור למצב הארה נמוך. אם לא לוחצים על המתג ב1.2 שניות הראשונות ,הפנס יכבה בפעם הבאה שתלחץ על המתג.
שתי לחיצות מהירות בכל עת או במצב (גבוהות , בינוני, נמוך, רגעי או כאשר הפנס כבוי ) תפעיל את מצב ההבהוב . במצב ההארה הרגעי משתמשים כך: כאשר לוחצים על מתג ההפעלה ומחזיקים אותו יותר מ0.7 שניות נכנס לפעולה מצב ההארה הרגעית. לאחר החזקת המתג, ברגע שתעזוב את המתג, הפנס יכבה.

zg0zt3mn0zgm

אחד הדברים המדהימים ביותר בT4R הוא הרגולציה בפנס. רגולציה היא היחס בין עוצמת ההארה של הפנס לבין זמן הפעילות שלו. ב T4R הפנס פועל בטווח של 95% מרגע ההפעלה למשך שעתיים ו10 דק’ בממוצע ורק לאחר מכן עוצמת ההארה יורדת ל 20% מהעוצמה המקסימאלית, והפנס נכבה לאחר שעתיים ו15 דק’ בממוצע. כמעט ואין כיום פנסים בשוק שבהם הרגולציה מדהימה כל כך, ואפשרות הרגולציה היא מאוד חשובה עבור מגישי עזרה ראשונה (שוטרים, פרמדיקים וכבאים), כי גם לאחר 2 שעות, אתה יכול להשתמש בפנס לחיפוש ארוך טווח או לעיוור תוקף עם פונקצית ההבזק.

T4R מאיר לטווח בינוני נחמד, מרחק  ההארה המקסימאלי על ידי האלומה הוא 213 מטרים, כך שהפנס לא מאיר לטווח רחוק מאוד של 300 ו400 מטרים, אך לטווחים קצרים יותר הוא אחד הפנסים הכי טובים שקיימים כיום בשוק.

wjmtzzwi5nqz

תודה לחברים מ-Israel Outdoor על הסקירה המפורטת.
לעוד מגוון פנסים הנמצאים באתר – לחצו כאן
הפנס מוצע למכירה במחיר מבצע לחברים שלנו באתר – כנסו עכשיו לפרטים נוספים.

Add to cart