נרתיק אטום למים- NiteIze- RunOff Waterproof Travel Pouch

155

הכירו מוצר נוסף מסדרת ה- RunOff של חברת NiteIze- ה- Waterproof Travel Pouch.

סדרת מוצרי ה- RunOff הינה סדרת מוצרים אשר תוכננו ועוצבו לעמידות גבוהה בפני מים, אבק ותנאי אקלים קשים. במוצרי ה- RunOff נעשה שימוש ברוכסן מיוחד אשר רשום על שם NiteIze כפטנט והוא מבדל את מוצרי הסדרה משאר המוצרים הקיימים כיום בשוק. בשונה מרוכסנים רגילים, רוכסן ה- TRU® ZIP הינו רוכסן חסר שיניים. פעולת הרוכסן שקטה, קלה ונוחה לשימוש, וסגירתו אוטמת את השקית למים לחלוטין ברמת של IP67 (עמידות במים בעומק של מטר למשך 30 דקות).

ה- Travel Pouch מסדרת ה- RunOff הינו נרתיק אטום למים המיועד לאחסון ונשיאה של ציוד אישי חשוב אשר נרצה לשמור יבש, נקי ובטוח. ניתן לאחסן בנרתיק זה פלאפון, דרכון, ארנק,  מפתחות, אוזניות וכל דבר יקר ערך לכם, וניתן להשתמש בו גם כתיק עזרה ראשונה. בשל העיצוב של הנרתיק, ניתן להשתמש בפלאפון גם כאשר הוא בתוכו.

העיצוב הקומפקטי של הנרתיק מאפשר להשתמש בו כארגונית קטנה ולהכניס אותו אל תיק הגב או המזוודה בזמן סידורם לטיול. עם העמידות הגבוהה שלו בפני מים, אבק וחול, ה- Waterproof Travel Pouch הינו פריט מצויין לכל סוגי הטיולים, החל מחופשה בחוף הים, טיולים רגליים, טיולי ג’יפים, שייט ועוד.

ה- Waterproof Travel Pouch מסדרת ה- RunOff הוא ללא ספק אחד המוצרים שכל חובב טיולים היה שמח לקבל, ובכך לשמור על הציוד החשוב לו יבש ובטוח.

מימדי הנרתיק-

רוחב- 20.3 ס”מ | גובה- 17.8 ס”מ

משקל- 50 גרם

הנרתיק מגיע בצבע שחור

המלאי אזל

מק"ט: 03392 קטגוריות: , ,