סכין- Cold Steel- Jimi Slash Chopper

3,229

הכירו את אחד המוצרים הכי מיוחדים אשר ייצרו חברת Cold Steel- הסכין ה- Jimi Slash Chopper.

ה- Jimi Slash Chopper הינה סכין במהדורה מוגבלת של 1000 יחידות בלבד ברחבי העולם. ה- Chopper הינה סכין גדולה ועוצמתית אשר עוצבה ותוכננה בהשראת תחרויות ה- Chopping הנפוצות בארה”ב, ולפי הדרישות המחמירות שלהן.

הסכין מציגה להב איימתני באורך של כ-25 ס”מ ובעובי של 8 מ”מ. להב ה- Jimi Slash עשוי פלדת CPM 3V איכותית המקנה ללהב עמידות גבוהה במיוחד ויכולות חיתוך וקיצוץ בלתי מתפשרות. תודות לשימוש בפלדה זו, הסכין תבצע כל משימת חיתוך אשר תעמוד בדרכה.

הסכין עוצבה תוך שיתוף פעולה ישיר עם מומחה הלהבים והסכינים Jimi Slash, ועיצובה כולל בתוכו שנים רבות של ניסיון ותחרויות רבות. הסכין עברה תקופת מבחנים של יותר משנה תחת עיניו הבלתי מתפשרות של של ג’ימי, ורק לאחר שהתרצה, הושקה הגרסה הסופית של הסכין. הסכין בנויה כסכין Full-Tang, כלומר, פיסת הפלדה ממנה עשויה הסכין עוברת גם בתוך ידית הסכין ומגיעה עד סופה. עיצוב זה מקנה לסכין עמידות גבוהה במיוחד בפני שברים וזעזועים.

ידית הסכין עשויה Krey-Ex והיא בנויה בצורה ארגונומית ונוחה במיוחד. השימוש ב- Krey-Ex מבטיח למשתמש אחיזה בטוחה וחזקה גם בתנאי לחות או רטיבות, וגם בעת זעזועים קשים ומכות חזקות במיוחד. על ידית הסכין נמצאים שני חורים אשר אליהם ניתן להכניס מיתר לאבטוח, כפי שנדרש בתחרויות ה- Chopping.

ה- Jimi Slash Chopper מגיעה עם נדן עור איכותי, אשר בעזרתו ניתן לאחסן את הסכין כאשר היא אינה בשימוש.

סכין ה- Jimi Slash Chopper היא ללא ספק מוצר ייחודי שלא כל אחד צריך, אך כל אספן אמיתי ישמח לקבל יחידה אחת ממהדורה מוגבלת של סכין זו.

1 במלאי

מק"ט: 08844 קטגוריות: , ,

מידע נוסף

אורך כללי 38.1 ס"מ
אורך להב 25.4 ס"מ
משקל 802 גרם
סוג פלדה CPM 3V
חומר הידית Kray-Ex™
מאפיינים יחודיים אחריות לכל החיים, מהדורה מוגבלת מתוך 1000 יחידות, נדן עור